white halter neck dress.

By Simona Dubravova - pondelok, mája 23, 2016

Pekný pondelkový podvečer prajem. Po upršaných dňoch sme sa konečne dočkali aj slniečka, a ja dúfam, že nám takéto slnečné dni vydržia čo najdlhšie. Keď pre nič iné, aspoň pre to, aby som stihla vyvetrať všetky nové šaty, čo som si vyberala práve vtedy, keď som sa mala učiť na maturity. Veď čo si budeme hovoriť, všetko je zaujímavejšie ako učenie. Keď som uvidela tieto šaty, nebola som si istá ich dĺžkou. Midi nepristane každému a ja nie som natoľko vysoká, aby som si takúto dĺžku mohla dovoliť. Ale nakoniec som spokojná. Čo poviete? Nosíte midi?

Hi sweeties. After rainy days I am so happy for sunny weather. Especially for dresses which I ordered and today I am going to show you one of them. What do you think about midi length? I have been worried about this length but I must say that I like it now. Do you wear midi?
white halter neck dress




liveinfoxworld

white halter neck dress


white halter neck dress

white halter neck dress

Prom dresses Canada

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. stunning dress! i want sunny weather in London too :p
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoje články proste milujem, konečne blog, ktorý ma vážne baví! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
  3. REally beautiful dress!
    Love your blog and I am the followers #535 on GFC.
    I hope that you will follow me back :)
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow, pecka ! :) nadherné šaty :)

    http://andrea-de-blog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful dress!

    I love your blog and now I'm following you :)


    Beijinhos, Sofia Silva
    GOLDEN FASHION ♡

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx