powder pink dress

By Simona Dubravova - Tuesday, April 11, 2017

Akú hodnotu pre Vás majú vaše sny? Mám na mysli skôr tie, ktoré sú zároveň aj vašou motiváciou.  Každá z nás má určite niekoho, na koho by sa chcela aspoň v niečom podobať. Možno sú to len vlastnosti, vzhľad, úspech... Už ako malé dievčatká sme chceli byť baletky, herečky a princezné (áno, aj ja). A viete čo? Vlastne, ja by som tou princeznou kľudne bola aj teraz. 
Večne snívajúca, čo najviac pozitívna a v ľuďoch sa snažím hľadať len to najlepšie. A veľa odpúšťam. Áno, to som ja. Niekedy je to viac na škodu, ale ja som za to, že vo všetkom zlom treba hľadať to dobré. A ak by sa takto na svet pozeralo viac ľudí, možno by ten svet bol oveľa krajšie miesto. A možno si to len veľmi idealizujem, ale záleží na tom? powder pink dress



powder pink dress

powder pink dress

powder pink dress

powder pink dress

powder pink dress

powder pink dress

powder pink dress

powder pink dress

Ak by ste ma chcei podporiť v súťaži BLOGER ROKA, budem veľmi vďačná za každý jeden hlas. <3

  • Share:

You Might Also Like

19 ideas

  1. The dress is so beautiful! :)
    I looks great on you!

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  2. Ty šaty mají krásnou barvu, na jaro perfektní - moc ti to sluší! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. si krásna v tej ružovej, pekný outfit, len boty by som vymenila :)

    ReplyDelete
  4. Pekné jednoduché šatičky, hlavne majú skvelú farbu :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Si nádherná a nový účes ti náramne svedčí <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  6. Opět ti to moc sluší, ty šaty mají úžasnou barvu :) Také mám spoustu snů, a neplní se zrovna jednoduše, ale doufám, že splnění docílím u všech. Taky bych klidně byla princeznou i teď :)

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  7. Tie šaty ti neskutočne pristanú, kludne tá princezná môžeš byť :) Priznám sa, že aj ja som veľmi zasnívaný človek a každým dňom sa snažím ale aj tie sny realizovať a približovať sa k cielu ;)

    ReplyDelete
  8. Naozaj krásne šatičky :) Pristanú ti! :)

    ReplyDelete
  9. Táto farba patrí medzi moje najobľúbenejšie ♥

    ReplyDelete
  10. krásné šatičky! sekne ti to :)

    ReplyDelete
  11. Boží :-), ty šatičky nemají opravdu chybu a tobě to neskutečně sekne.
    Ennepenne.cz

    ReplyDelete
  12. Ty šaty jsou krásné a velmi ti sluší :) jen ty botky bych vyměnila

    ReplyDelete
  13. Jé tak to je přesně můj outfit, ty šatky a kabelku bych hnedka brala, máš to hezky sladěné, moc se mi to líbí :)

    ReplyDelete
  14. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    ReplyDelete
  15. Podľa mňa by človek mal mať sny, pretože ak o ničom nesnívame alebo sa nesnažíme niečo dosiahnuť, život je len prázdnym miestom :) Outfit opäť prekrásny :)
    Caroline

    ReplyDelete
  16. krásny outfit. Páči sa mi aj kombinácia tých bót a kabelky:)

    BeautyMuffin

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.