Vianočná edícia Yves Rocher

By Simona Dubravova - streda, decembra 27, 2017

Zdravím vás mojí milí! Najkrajšie sviatky v roku sa už chília ku koncu, tak snáď ste si ich užili s vašimi najblišími najviac ako to bolo možné. Mám pocit, že to ubehlo rýchlosťou blesku. Ešte ale predsa len zostanem v tej vianočnej atmosfére a ukážem vám limitovanú voňavú sviatočnú edíciu od Yves Rocher, ktorá je plná nielen vanilky, ale aj šťavnatých lesných plodov. 
Vianočná edícia Yves Rocher


Takéto milé prekvapenie od Yves Rocher na mňa čakalo tesne pred Vianocami doma. Keď som balík otvorila, zacítila som vôňu mojej obľúbenej vanilky a hneď som vedela, že práve táto vôňa u mňa aj zaboduje - to som ešte neovoňala lesné plody

Vianočná edícia Yves Rocher

 Každý z produktov nájdete v dvoch verziách - a to v príchuti Biela vanilka (biely obal)  a Čarovné lesné plody (červený obal). Obe verzie voňajú neskutočne! Nie sú vôbec presladené a vtieravé, prave naopak - príjemné a vyvážené. 

Limitovaná Vianočná edícia Yves Rocher Biela vanilka:

Krémový sprchovací gél Biela Vanilka
Tak ako napovedá aj názov, sprchovací gél ma bohatú krémovú konzistenciu s prenikavou vôňou vanilky,ktorá vám ešte dlho bude navodozvať vianočnú atmosféru.
Krémový sprchovací gél Biela Vanilka

Krém na ruky Biela Vanilka
Hlavne počas zimy je pre mňa krém na ruky skvelým pomocníkom a môžem povedať, že aj nutnosťou. Šikovné 75ml balenie sa hodí do kabelky a nezaberie veľa miesta. Krásne hydratuje pokožku rúk, rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva mastný film.
Krém na ruky Biela Vanilka

Toaletná voda Biela Vanilka
Príjemná krémova vôňa, ktorá má naozaj dobrú výdrž si ma získala hneď ako som si pár strekov naniesla na ruku. Netreba jej veľa, vtedy je už otravná, no ak máte rady vanilku, určite bežte po ňu!
Toaletná voda Biela Vanilka

Limitovaná vianočná edícia Čarovné lesné plody:
Limitovaná vianočná edícia Čarovné lesné plody

Telový peeling Čarovné lesné plody 
Jemný peeling, ktorý jemne odstráni odumreté bunky pokožky a krásne prevonia celé telo. Po jeho použití som mala takú jemnú pokožku, že som sama neverila, a tá vôňa! 
Telový peeling Čarovné lesné plody

Telové mlieko Čarovné lesné plody
Telové mlieka u mňa miznú každú chvíľu, a nestáva sa často, že si nejaké kúpim viackrát. Ale toto si určite zaobstarám ešte minimálne raz. Jemná vôňa, krémová konzistencia po ktorej jepokožka hladká - no neodolateľná kombinácia.
Telové mlieko Čarovné lesné plody

Tekuté mydlo na ruky Čarovné lesné plody
Musím sa priznať, že tento produkt som ešte neskúšala, no vôňu má užasnú, takako ostatné produkty.
Tekuté mydlo na ruky Čarovné lesné plody

Vianočná edícia Yves Rocher

Skúšali ste niektorý z produktov, prípadne ste nejaký našli pod stromčekom? 

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže.

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Já bych si je koupila už jen kvůli tomu balení. Jsou opravdu krásné. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ty jejich Vánoční edice naprosto miluji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten peeling je mega dobrý! :) a na toaletku som mala najskôr predsudky, ale naozaj v malej miere je veľmi pekná, keď sa to nepreženie :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež som tieto produkty dostala a sú podľa mňa výborné! Osobne mám väčšinou tiež radšej vanilku, ale pri týchto mi viac voňali lesné plody.

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zbožňujem peelingy, takže je to pre mňa dosť inšpirácia, navyše ak aj krásne vonia. A Yves Rocher mám navyše už dosť dlho v kúpeľni, takže nie je o čom! :)

    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The product packages are so adorable, and they must smell divine! Vanilla. <3


    https://www.couture-case.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx